De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Calgary, Canada van Hettie en Gavin/Jan en Corrie Mitchell/Lubbers - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Calgary, Canada van Hettie en Gavin/Jan en Corrie Mitchell/Lubbers - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Hettie en Gavin/Jan en Corrie

08 Augustus 2014 | Canada, Calgary

Het gaat bijna gebeuren..... We gaan weer naar Canada. Op zondag 24 augustus vliegen wij (Jan en Corrie) samen met dochterlief Hettie en haar man Gavin naar Calgary. De canadese dollars zijn besteld, medicijnpaspoort in the pocket, parc pass Canada binnen. We hoeven alleen de koffers nog maar te pakken. Onwijs zin in natuurlijk. Nog paar weekjes werken en dan aantal weken genieten in die andere wereld aan de overkant van de oceaan. De voorpret is eigenlijk vorig jaar oktober al begonnen toen we bij Jan Doets in Heerhugowaard de vliegreis en camperhuur geboekt hebben maar nu is het dus bijna zover en begint het al een beetje te kriebelen. In 2011 toen we met Henk en Jeanne daarheen zijn geweest hielden we ook een waarbenjij.nu dagboek bij, ontzettend leuk om al die reacties van het thuisfront te lezen. Dus ja, nu ook maar weer een dagboek waar we af en toe in schrijven en foto's plaatsen. Reageer gerust, vinden wij leuk. Het plan is begin en start in Calgary en onderweg doen wij diverse plekken aan zoals Vernon, Chilliwack, Vancouver en Port Alberni op Vancouver Island.

• 12 Augustus 2014 - 21:15

Jacqueline Bolijn :

Ik wens jullie een fantastische reis.

• 12 Augustus 2014 - 21:42

Menko, Cindy En Matt:

Alvast veel plezier! We zijn benieuwd naar jullie verhalen.

• 12 Augustus 2014 - 22:13

Chris:

veel plezier!!

• 13 Augustus 2014 - 16:52

Niko:

Hee dan missen jullie het open weekeind en wij missen jullie hoe moet dat nou weer????????????????????
    veel plezier en een mooie reis

• 13 Augustus 2014 - 20:41

Jaap En Ma:

We hopen dat jullie weer een fantastische reis tegemoet gaan en we zullen het op de voet volgen. Zien we jullie nog voor die tijd? In ieder geval de hartelijke groetjes aan Jaap van der Oort, als jullie daar naar toe gaan.

• 13 Augustus 2014 - 21:39

Wim En Tilly Cortjens:

Jan en Corrie, Hettie en Gavin wij wensen jullie een fijne vakantie toe. Pas goed op jezelf en kom gezond weer thuis. We volgen jullie!!!!!!!!!!
    Groetjes Wim en Tilly.

• 13 Augustus 2014 - 22:28

Cor:

Wij wensen jullie ook een hele mooie reis in Canada en zien uit naar het reisverslag.
    Groetjes van Cor/Ans.

• 13 Augustus 2014 - 22:30

Henk En Jeanne:

Leuk om jullie te volgen op deze manier. Wij wensen jullie een goede reis en heel veel plezier.
    Maak maar veel mooie foto's en doe de groetjes aan neef Jaap en ook aan Gerrie en Dino en Mary en haar man.
    Groeten Henk en Jeanne.

• 14 Augustus 2014 - 17:20

Claire:

Heel veel genieten en houd alles heel! Zo blijf ik op de hoogte!
    Veel Liefs

• 15 Augustus 2014 - 21:23

Lies En Jack:

breng je een aapje voor ons mee, een beertje mag ook!

• 15 Augustus 2014 - 22:43

Jan Lubbers:

we nemen geen aapjes beren en andere beesten mee terug maar wel verhalen en belevenissen

• 16 Augustus 2014 - 11:32

Tonnie Scheers:

ik vind het harstikke leuk om jullie te volgen. ik wens jullie een goede reis en vele mooie dingen. geniet er van en gezond weer terug.
    liefs uit zeeland

• 17 Augustus 2014 - 12:53

Yaco .marja En Jetske:

Veel plezier en een goeie reis vanaf Schiermonnikoog. Liefs Yaco,Marja en Jetske.

• 17 Augustus 2014 - 18:20

Arjan & Gina:

Wij gaan jullie zeker volgen!
    Geniet nog even lekker van het vooruitzicht, liefs van ons

• 19 Augustus 2014 - 20:02

Anja:

Heel veel plezier, we zullen jullie 'op de voet' volgen!!!
    Veel liefs van de Ootemannetjes